top of page

Inköpsportal i SharePoint Online

Updated: Sep 17

Vi har utvecklat en lösning för en av våra kunder som hjälper deras anställda att göra inköp från rätt leverantörer, som är en vidareutveckling av vår lösning för avtalshantering. För att säkerställa att inköp inom företaget sker på ett enhetligt och effektivt sätt har vi utvecklat en lösning för information, hjälp och styrning av inköp inom företaget.

Genom ett centralt register för företagets utvalda leverantörer, produkter/tjänster och kategorier erbjuds medarbetare ett enkelt sätt att hitta relevant information och optimera sina inköp. Inköpsguiden hjälper till att säkerställa att alla inköp inom företaget sker på ett enhetligt och effektivt sätt. Lösningen hjälper också till att undvika misstag och förbättrar transparensen i inköpsprocessen, vilket i sin tur bidrar till en mer hållbar och ansvarsfull verksamhet. Lösningen bygger i botten på vår paketerade lösning för avtalshantering med tillägg för att presentera avtal och leverantörsdata på ett enkelt och smidigt sätt till alla medarbetare.

ree

Vi på Bravero är experter på applikations- och samarbetslösningar och verktygen i Microsoft 365, SharePoint och Teams. Kontakta oss om ni vill ha hjälp och stöd i att få ut mer av plattformen Microsoft 365 i er organisation.

 
 

Tegnérgatan 37, 3 tr

111 61 Stockholm

  • Linkedin
  • Youtube

© 2025 Bravero AB
 

bottom of page