Uppdaterad lösning för kompetenshantering levererad

Vi har nyligen levererat en uppdaterad version av vår lösning för medarbetar-/kompetenssök och kompentenshantering i SharePoint till en kund som är en konsultverksamhet inom Brand, Risk och Säkerhet med ca 120 anställda.

Exmpelbild från vår demomiljö

De hade en behov av att dels ge sina medarbetare en effektiv lösning för att kunna ange vilka kompetenser alla medarbetare sitter och även vilken nivå av kompetens som all har, och även få en lättanvänd sökfunktion där man kan hitta medarbetare efter kompetens, geografisk lokation eller baserat på annan organisationell data. Vår lösning bygger på standardfält i Microsoft 365 profilen, integreras enkelt och sömlöst i ett SharePointbaserat intranät och bidrar till att få en strukturerad hantering av kompetenser inom organisationen som är anpassad för just den egna verksamheten.

 

Exempelbild från vår demomiljö

Lösningen underlättar för medarbetare att hantera och visa sina egna kompetenser och för alla medarbetare som vill hitta en kollega eller specifik kompetens inom företaget. Kontakta oss så kan vi visa hur vi kan hjälpa er få ordning och struktur på er kompetenshantering!

 

 

 

#SharePoint #SharePointOnline #SPO #Microsoft365 #M365 #O365 #Office365 #Microsoft #intranät #intranet #avtalshantering #ledningssystem #powerplatform #powerapps #powerautomate #projekt #projektportal #projektstyrning #projektstöd #projektmodell #rumsbokning #styrelseportal #projekthantering #webparts #bokningssystem #intranätportal #portal #bravero